måndag 13 januari 2014

Åh vad seg jag är på att uppdatera...

Kan vi säga bättre sent än aldrig?? =) 

En vecka har gått sedan sist... =S 

En vecka med jobb, massa kul aktiviteter... Barnen var glada att vara tillbaka på förskolan, så jullovstiderna var snabbt tillbaka till de normala... Tim vaknade ju aldrig före halv sju på lovet... men nu är han uppe vid halv sex - som vanligt alltså ;) 
Men men... 
Glada barn då är även jag glad. Tim är nu torr på dagtid, snart även natt för nu under flera nätter har de varit torr blöja på morgonen. Så förra veckan gick de jättebra på förskolan utan blöja - jag är så stolt! Mammas stora kille... han är lika stolt han =) Hoppas det håller i sig! Även min första jobb vecka gick fint.. man är snart tillbaka i rutiner och så igen... 

I helgen har vi umgåtts med pappa o Yvonne, Isabell och hennes gossar och Tommas familj/ släkt!
I går söndag så var vi ute två timmar på förmiddagen. Åkte till en lekplats och hade med fika, så mysigt. Var väldigt kallt men funkade bra ändå... hade med varmchoklad och kaffe.. mycket kläder på oss så gick det fint! Var så skönt med frisk luft och lite vinter känsla... På eftermiddagen var vi bjudna hem till Tommas syster för att fira henne (hon fyller 30 idag). Det bjöds på smörgåstårta och vanlig tårta.. Full fart och fullt med folk i hennes lägenhet! 

GRATTIS MERETE PÅ DIN 30 ÅRSDAG! "HURRA HURRA HURRA HURRA"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en