måndag 13 januari 2014

Vecka 24

Idag var det dags för mvc besök, fyra veckor sedan sist. 
Var ju lite spännande att få reda på värden osv! 

Blodtrycker var ju bra sist gång då Theo var med mig... hör och häpna, även idag var de bra =) 110/75
Socker 3,9 (ok men hade inte ätit på lläännggee)
Järn - 133 =) 
Vikt + 1,5 kg sedan inskrivning v 12

Hjärtslag idag var 144 (busig bebis som flyttade sig ett par gånger då hon skulle lyssna)
SF mått idag 26 cm så större än med de andra två i samma vecka (sedan mäter hon lite större än den bm jag hade förut... )

Bebisen känner jag av mer och mer för varje dag. Mest på kvällen när jag slappnar av i soffan efter en lång dag! 
Theo längtar massor nu efter liten... han tycker tiden går sakta! Han vet att Tim ska fylla år först innan de närmar sig bebisens dag.. Tim tycker också att de ska bli kul men han är yngre och inte riktigt med i detta ännu... inte så konkret ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en