lördag 10 augusti 2013

Skördefest

Jag och barnen åkte på skördefest med mamma förut på Röe gård.  Mycket folk men så mysigt! Vi fikade och barnen lekte. Köpte med oss fröknäcke och nybakt tunnbröd hem =)  

Tommas har jobbat extra idag på förmiddagen... mycket på jobbet! 

Nu i eftermiddag blir de slappa hemma, eller nåt. Regnar och mullrar ute =/ 

I går när det var fredag så vad barnen sugna på tacos så de fick det bli. Jag och Tim åkte och handlade medan Tommas och Theo var iväg med Saaben för byte av AC pump. 
Jag köpte även med lite ost och kex hem som jag och Tommas mumsade på när barnen lagt sig.  Barnen hade mumsat på eget godis innan de somnade... Precis när vi skulle lägga oss så ringde Simon och ville ha skjuts, så jag fick agera taxi innan jag fick gå och sova... 

Och givetvis fick man INTE sovmorgon idag, Tim vaknade 5.30 och Theo vid 6 =/ (Detta trots att de var uppe senare i går och borde vara trötta). 

Men men 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en