torsdag 8 augusti 2013

Vardag igen

Jobbet är igång, räcker ju att man varit på jobbet i ett par timmar så är man inne i det igen. Är som man inte varit borta??! 
Lite mjukstart då det är något färre barn den här veckan... 

Theo och Tim trivs med att vara tillbaka på förskolan, super glada på morgonen och vill iväg! De har haft två toppen dagar.. hoppas morgondagen också blir bra =) 
Full fart med lek och dem äter och allt flyter på! Nästa vecka blir de mer vanligt för dem då de är på sin avdelning och med "sina" pedagoger..

Jag och Tommas löste barnvakt både igår kväll och ikväll. Preem bjöd på två gratis konserter i Lysekil. Igår var det Ulrik Munther som spelade och idag Amanda Jensen. Igår var de alldeles för högt tycker jag och han var sådär. Jag hade i och för sig bara koll på två av hans låtar ;) Amanda var superbra idag, bättre ljud och jag har hört fler av hennes låtar tidigare.. 

Nej, dags att sova.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en