lördag 10 augusti 2013

När man inte vet att man är släkt...

Så lustigt det kan bli.. 
Vi umgås med en familj från Tims föräldragrupp, vi har hela tiden haft kontakt och ses ganska ofta.. våra små är ju nu snart 2,5 år. Men inte förrän nu för ett par veckor sedan uppdagades det att vi är släkt ;) 
Jag och mannen i familjen är sysslingar, våra barn är alltså pysslingar ;) Min pappa är kusin med hans mamma! 
Så lustigt, detta kom fram då jag en dag var hos farmor och vi pratade om vår kommande släktträff.. precis de hon pratade om hade jag och mamman i familjen nyss pratat om...
Även den här familjen fick veta att vi var släkt bara för någon vecka sedan.. ;)

Så nu laddar vi för kommande släktkalas om en vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en