tisdag 12 februari 2013

Semlor

Har ni ätit någon semla idag??

Hör och häpna jag har ätit två =O
Blev en på jobbet och en hos mamma! Gott, ska de va så kan de ju vara ordentligt! ;)

Nu blir Tv och inte göra mer idag...
En go tisdag som nu lider mot sitt slut! Barnen har haft en bra dag på förskolan - fullt ös! Hämtade dem sent idag så de var bara mina små kvar då jag kom ... men de satt och pusslade och hade de toppen! Även de hade fått semla men inte ätit någon... ingen av dem gillar grädde! Så hos mamma fick de kanelbulle istället! Gott det också! Även Angelica med familj var hos mamma - MYS. Simon kände sig dock krasslig så han stannade hemma... hoppas han snart känner sig bättre!

Båda min små somnade gott närmare halv åtta... så lite egotid såhär på slutet känns bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en