onsdag 13 februari 2013

Gympapass

Efter en lång dag på jobbet... så hämtade jag två vilda barn på förskolan... Varför kändes den här dagen som en evighet?? Men men fyra kunde jag åka hem =) Theo hade varit en liten buse idag.. han och typ resten av barnen på avdelningen... =S Men de hade varit i skogen bland annat. Tim har haft en bra dag.. med lek och aktivitet - målat tror jag.. ?
Men men Tim hade bajsat då jag kom så de fick vi fixa innan vi kom därifrån.. Så av med overaller.. och hänga in de i torken.. sedan fica nys blöja.. på med jackor och åka.. då kan jag meddela att Tim inte var glad från att jag tog in dem tills han hade fått jackan på.. helt galen.. skrek och var arg... =(
Han har SÅNT HUMÖR!! Det kan inte vara bra med sådana utbrott... total urladdning!!

Väl hemma mys och fixa med tvätt och torka skor i skotorken...

Äta kvällsmat innan mamma och Linus kom vid 18. Jag åkte på gympa så de skötte läggningen och det hade fungerat super bra! Både somnade direkt! Linus fick följa med eftersom inte mamma kan fixa själv då hon bara har en hand att jobba med!

Mitt styrke gympapass var både härligt, tufft, intensivt, roligt osv.. jag är helt mör i kroppen. Var inte så många idag.. (som vi kan vara) en del sjuka men också lite fjällen resor..
Känns gott nu efter dusch och mat (2 ägg, 1 äpple, 1 tomat) - MUMS ;) och såklart vatten!!

Nu snart "Mia på Grötö" =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en