måndag 11 februari 2013

Då var måndagen gjord

Upp tidigt... FÖR tidigt! Men men de gick smärtfritt i morse, barnen var samarbetsvilliga! =)
Kläder på och tandborstning... klev innan för dörren på barnens förskola 6.15 PIP!
Sedan gasa vidare mot Lysekil...

En bra dag på jobbet... utelek i snön... full fart.
Blev film på vilan då två barn fyllde år och önskade film =) Blixten tittade vi på =)

Avslutade jobb dagen med pedagogisk måndag.. innan jag åkte och hämtade mina små!

Hem och mys i soffan, blev muffinsbak =P
Hade lust att hitta på något och båda tyckte de var en toppen ide! Smakade bra gjorde de också...

Kvällsmat och mys vid TV:en innan de de var läggdags. Nu sover de gott båda två!!

Jag ska plocka lite innan de är Tv dags för min del - familjen annorlunda!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en