måndag 8 oktober 2012

Måndag, ny vecka

Då är måndagen snart till ända.
En lång dag, seg. Började tidigt idag, slutade halv tre...

Hämtade barnen som var nöjda med sin dag! Dem har lekt, ätit bra och var glada att se mig ;)
Härligt... fick letat fram byxor och strumpor som vi saknat sedan förra vecka...

Hem och leka - blev lite böcker och pussel, Tommas kom hem. Vid halv fem kom grannarna över för lite lek och kaffe. Trevligt!
Tommas kilade iväg på föräldramöte i innebandyn - han skulle stötta upp lite...

Kvällsmat och mys till bolibompa, nu ligger barnen för natten...

Soffan och TV:en är lockande så dit ska jag bege mig!

Grattis Malin som fyller år idag!


2 kommentarer:

  1. ja dem går på samma. har gått kanon smidigt! :D

    SvaraRadera
  2. Vår måndag var också himla seg, men nu är det snart onsdag. Redan :)

    Svar: När jag är föräldraledig går Liam på dagis 15 timmar i veckn. Måndag, tisdag, onsdag 9:00-14:00.

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en