tisdag 9 oktober 2012

Fullt schema

Efter jobbet så var de direkt hem och hämta Theo för att åka till frissan! I morn är det foto dags på förskolan... gruppfot tar dem på morgonen, vi föräldrar fixar de enskilda på eftermiddagen.

Men men sedan var de hem och lämna Theo och åka vidare för att lämna bilen till J för service och lite fix! Får se var räkningen hamnade på. Han ska ha bilen en gång till sen för att byta en låsning till motorhuven... medan J fixade bilen så var jag hos pappa (han hämtade mig och lämnade mig hos J) Inte så kul att stå och titta på när han jobbar... tror inte han vill ha publik heller! ;)
Blev lite kvällsmat hos pappa och TV mys...

Kom hem vid halv nio... fixat och plockat fram kläder tills i morn. Duschat, skrivit klart barnens nya schema som måste lämnas in i morn! =(
Tommas börjar två skift om två veckor!! OGILLA!!! MINDRE FAMILJETID!! MINDRE EGENTID FÖR MIG - INGEN GYMPA VARANNAN VECKA! =(

Nu sova - lång dag i morn!

GRATTIS Marielle och Anders till er prinsessa Celize som föddes i morse, Novalie har blivit storasyster!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en