söndag 7 oktober 2012

Hes

Typ ingen röst så ska försöka vara tyst... HELA DAGEN... hm inte lätt med två barn som vill att man läser, sjunger, leker osv...
Men hoppas kunna jobba i morn ...

Idag är de en väldigt fin höst dag! Så en härlig promenad har vi tagit på förmiddagen - poängpromenad i Brastad. Idag barnvagnsvänlig.. är ju älgjakts tider så i skogen ska vi inte vara...
Jag och mamma fick 10 rätt, Tommas 8. ;)
SEB bjöd på korv, bröd och kaffe efter promenaden - gott och mysigt!

Sedan var de hem och fixa lunch... Tim sover, Theo kikar på film. Jag och barnen åkte till pappa i eftermiddag för Tommas ska iväg och döma och jag kan behöva lite hjälp med barnen så rösten sviker. Verkar som de får bli att åka buss! Men de tycker ju barnen är kul! Får kolla hur dem går bara!

Förresten, jag satt och kollade kvitton från Ullared. Varför köns bestämmer affären om vissa plagg ska vara till pojke/ flicka? För på overallen jag köpte så stod de flickoverall?? Vadå tänkte jag, en röd overall ... är de en flickoverall? hmhm, Theo älskar den... på jackorna stod de pojk jacka... ?? =/

Nej... nu ska jag greja lite...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en