torsdag 11 oktober 2012

Lekdejt och träning

Jobbade tidigt pass idag, vilket innebär att jag får hämta mina gossar vid 14. =) Båda hade precis vaknat då jag kom, de har haft en bra dag. Gått på promenad till lekpark/ återvinning! Ätit bra och allt som nu en mamma gillar att veta ;)
Åkte direkt till Kungshamn...

Hem till familjen Vester. Kul att ses - var ett tag sedan. Dem var bortresta då vi hade kalas för Theo, så han fick sin paket idag. En fin bok och Theo blev så glad för den! Handlade om maskiner och lastbilar m.m. Lek inne och vi fick även mat. Lite lek ute innan vi tog fika... så det har vart fullt ös.
Tyvärr gjorde Theo sönder ett nytt flygplan :( Inte bra!

Åkte hem vid 17 tiden... fick sjunga alla möjliga sånger jag kunde påvägen hem för att barnen skulle hålla sig vakna. Theo var väl inga bekymmer med men Tim vill gärna somna i bilen. Men jag lyckades hålla dem vakna =)
Lämnade barnen hemma, jag bytte om för att åka vidare på gympa...

Så nu har jag fått duschat... ska äta lite lätt, Tommas är och handlar lite... om en stund ska han iväg och träna innebandy...


1 kommentar:

  1. Hej!

    Nu har jag presenterat vinnaren av presentkortet från Miinto :) Kom in och se om du blev vinnaren!

    Annars har jag en ny tävling igång som du gärna får vara med i.

    KRAM

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en