onsdag 10 oktober 2012

Foto och samtal

Efter jobbet idag fick jag skynda mig till barnens förskola för samtal med deras pedagoger. Mycket ros och man blir så stolt som mamma! Mina goa gossar trivs som fiskar i vattnet på förskolan ;)
Tycker allt är roligt och vill lära sig... glada och positiva... =)
Tommas hade hämtat barnen tidigare idag och gått hem till mamma för att byta kläder på pojkarna. Var dags för enskild fotografering efter samtalet. De gick sådär.. men men något kort skall väl funka ;)
Svårt att ta på ett barn... och nu då två..
Gruppfoto tog dem ute på gården under förmiddagen...

Väl hemma var de fixa tvätt, byta om och åka på gympa.

Så nu har jag duschat och är helt slut i kroppen!
Barnen sover, jag och Tommas väntar på Emma som ska komma hit nu kl 20 och informera om sitt företag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en