fredag 12 oktober 2012

Äntligen fredag!

Jag och barnen åt frukost hemma efter att ha sovit till kvart i sju ;) Lämnade två glada och energiska barn på var sin avdelning innan jag själv åkte till jobbet för att möta mina godingar där...
En lång dag, men vi har haft fint väder så vi har varit ute mycket! Trött då jag åkte hem, men då jag kom hem var bordet dukat och maten stod klar. Tacos mys hela familjen =) MYS!!
Sedan tittade vi på tv, lite godis tog vi fram innan barnen skulle sova!

Jag och Tommas har bara slappat i soffan ... tittat på "X factor" och "Gustafsson 3 tr". Nu blir de att plocka undan, fixa för i morn... massa kul på agendan! ;)

Sov gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en