torsdag 25 oktober 2012

Glasbyte...

Idag efter att jag lämnat barnen på förskolan så åkte jag för att lämna bilen till glasmästaren. Var dags att byta framrutan på bilen! Så jag gick till jobbet - så en skön morgon promenad! Men sedan fick jag ju även gå för att hämta bilen... KALLT! Idag har det varit så knepigt väder... moln, sol, blåst, snö, hagel.. =S

Men men rutan var bytt och det blev så bra. Men skulle ju ha tillbaka barnstolen i bilen också =/ Det gick sådär.. Nej, dags att byta stol till Theo tror jag så får Tim Theos stol och Theo en ny... Så får båda sitta bak!

Men men när bilen var hämtad så åkte jag och hämtade barnen (första gången dem var på förskolan till efter 16) Så dem var trötta, men glada. Åkte hem och mamma kom för att passa dem!
Jag hade möte halv sex ... inför helgens fotbolls cup!
Kom hem nu vid 21... ätit lite och nu göra de sista inför i morn - lite data arbete!

Ska även betala de sista räkningarna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en