lördag 27 oktober 2012

Höstrusk

Helgen är här och Stora Höstrusket är igång för fullt i sporthallen.
I går efter jobbet åkte jag bara hem och bytte kläder sedan var jag i hallen ända till ca tolv på natten. Tommas dömde där så hans föräldrar var hemma hos oss och passade barnen! Dem hade Taco mys ;)
Men men i går spelade pojkar 14 år... ena laget kom trea och de andra åkte tyvärr ut.. Hem och sova för att vara till baka i hallen kl 6.15 i dag på morgonen!

De har rullat på bra... eller ja nästan i alla fall men de behöver jag inte gå ut med här... Interna saker!
Idag spelade pojkar 13 på förmiddagen och vi vann guldet =) Pojkar 15 har också spelat... dock vet jag inte hur de slutade där då jag åkte hem vid två idag. Så hur pojkar 15 och 17 gick får jag veta i morn ;)
Tommas har vart i Grundsund och dömt innebandy, men nu dömer han de sista matcherna i sporthallen.. han kommer hem vid 21.30. Jag och barnen har varit hos pappa på kalas! Fullt hus där - gott att äta och dricka!

Grattis PAPPA på din födelsedag!!

Han fick lotter, skjorta av oss syskon med respektive.

Efter lite lördags mys här hemma jag och små prinsarna, sover dem nu gott!
Jag ska slänga mig i soffan och se på "Så mycket bättre" - ny spännande säsong!

Grattis Emelie och Kristoffer till er dotter som föddes i veckan! Alla lycka till er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en