måndag 6 augusti 2012

Verkligheten

Ja då har man gjort första arbetsdagen så nu är man i verkligheten igen...
Gjorde tidiga passet, så slutade ju 13 =) Inte alls dumt sådär första dagen! Men de har vart en bra dag på jobbet, kul att träffa barnen igen - mycket att prata om ;)

Theo var på förskolan idag och han har haft det toppen (var där 3 timmar). Lite avvaktande då Tommas lämnade honom... men de gick snart över. Var inte hans avdelning och fröknar... men när Tommas hämtade honom så ville han inte hem! Känner ni igen antar jag ;)
Han och kompisen satt längst kvar vid matbordet (Tommas hämtade kl 12). Funkade bra att vara utan blöja även på förskolan!! Stora killen!

Så Efter de åkte Tommas till Lysekil för att hämta mig!! Hade gått en buss men såg de föst senare...

Åkte hem och hade de gott - ösregnade ute. Lite mellis och lek. Åkte till pappa och fikade och lekte där. Theo fick fjäskat till sig en traktor tur! Lycklig gosse!

När vi väl var hemma igen så var de lite kvällsmat, och fixa iordning inför sängen. Båda somnade gott!
Funderar på när vi ska ta bort nattblöjan - han är torr varje dag! hmhm

Lite OS:

Sverige har ju tagit fler medaljer - HEJA OSS!! Både Silver, Guld och Brons!

Nej nu sova - ny dag i morn!


2 kommentarer:

  1. Vilken duktig kille ni har <3
    Texas börjar imorrn, jag är nervös då han inte ska vara på,vanliga avdelningen och sina fröknar, men hoppas det ska gå bra.
    Tråkigt att semestern gått så fort :(
    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att jag inte är ensam ;)
    Åker den 14e så alltså nästa tisdag!
    Nopp inga mediciner, kroppen ska bli "sugen" på joden och det är det jobbigaste av allt :'(
    <3

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en