tisdag 7 augusti 2012

Tisdag

En dag med mycket regn... hur mycket regn finns de egentligen??
Öst ner från och till större delen av dagen. Men hann ut med barnen på jobbet mellan skurarna :S
Trist, men barnen tycker ju att det är kul, så då är vi vuxna nöjda när barnen är glada =)
Jobbat sent... så när jag kom hem var de två små gossar som hade saknat mamma ;) Puss på dem. Theo är ju ledig tisdagar så dem har vart hemma hela dagen men haft lekträff med grannens son =) Kul vi har någon nära... kan bli skoj längre fram också!

Theo har haft en trots dag... mindre kul...

Jag och Angelica gick en promenad förut. Hon slutar ju kl 18 så vi gick direkt efter det. Blev en lite runda.. så hon hann med en bra buss hem. Ok väder inget regn nu efter 16... då kikade till och med solen fram =)

Nu ikväll har jag och Tommas bara myst i soffan...tittat på OS - såg när Sverige tog ännu en medalj - Brons i brottning =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en