söndag 5 augusti 2012

Semestern slut...

I morn är man tillbaka i verkligheten, hur fort den här ledigheten?! Alldeles för FORT!!!
Tre veckor är ingenting, så man ska minst ha fyra...eller kanske fem =)!

Men men idag har vi haft de gott. Bjöd hem pappa och Yvonne på 11 kaffe, slängde ihop en rabarberpaj =P
Tim blev super trött och fick sova... Jag, Tommas och Theo åt lunch. Tim fick äta efter han sovit.. dock var han inte sugen!

Åkte till mamma och Anders, gick till affären för att köpa hem lite att grilla. Blev korv och bröd... Angelica och Dennis kom också och gjorde oss sällskap =)

Åkte sedan hem vid halv sju för att duscha barn, lägga dem... Packat Theos väska till förskolan, i morn börjar han igen efter lång ledighet. Men han går bara tre timmar i morn - lagom start! =)

Vart en tur till farmor... hon mådde bra!

Nu blir de soffan och bara ha det gott innan läggdags - som ska vara i tid ikväll!! Upp 05.20 i morn =S




1 kommentar:

  1. Vad trist att semestern är slut för dig =( Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya Ib Laursen-tävling =)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en