onsdag 22 augusti 2012

Tredje dagen...

Tim trivs bra på förskolan. Var inga problem idag heller. Vi föräldrar lämnade efter ca 15 minuter då barnen börjat leka. Satt och pratade/ fika till 11.20 då vi mötte upp våra små i hallen. Dem hade först lekt inne, haft sångsamling, ätit frukt och avslutat med utelek innan de var dags att gå hem. Trött liten gosse som jag fick med mig hem. Även Theo var nöjd med förmiddagen - han hade ju cyklat med kompisen J =)

Åkte hem och fixade lunch - bra man har en del färdigt i frysen så man snabbt kan laga (värma) till något. Som igår fick Tim äta efter vilan... hur ska detta bli på förskolan. Han är helt slut vid 11-11.30...

Pappa kom förbi och hämtade lite kantareller...

Jag och Theo goa ner oss i soffan i väntan på att lillebror skulle vakna. När Tim väl sovit och ätit så åkte vi hem till Emma och hennes barn. Lite lek och kaffe blev de där. Dock var alla barnen trötta och griniga så de var sådär stämning bland dem... men men

Åkte sedan hem till Tommas som hade förberett med pannkakor till barnen. Dem blev så nöjda ;)

Ikväll kom Angelica hit och vi gjorde iordning barnen för natten och stoppade om dem i vagnen. Gick en promenad och dem små somnade gott, var bara att lägga dem i sina sängar då vi kom hem. Hoppas på en go natt... själv är jag också trött.
Syster yster åkte hem vid 21... kul att hon kom och höll mig sällskap då Tommas åkte iväg på domar uppdrag i Hogstorp.

I morn inskolning - Tommas tar över. I morn är de lämna och åka hem 9-12, Tim ska äta första gången.
Själv ska jag jobba...


1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en