tisdag 21 augusti 2012

Tisdag

Inskolningsdag nummer två.

Idag var vi där 9- ca 11, gick lika bra idag så 9.45 fick vi föräldrar gå till fika rummet ... dem hämtade oss vid 11 då våra små var trötta och vi ville inte att dem skulle bli ledsna. Ska ju tycka att detta med förskolan är kul och då dem inte känner sig helt trygga vill man att de ska vara positivt då man går hem... nya tag i morn. Samma tid då =)
Theo var nöjd med stunden som blev, han fick ju vara på cykelsidan ;)

Väl hemma gick vi till min farmor som bjöd på lunch. Pappa och min syster kom dit också... makrill - MUMS!
Tim sov i vagnen... så trött efter massa lek!

På eftermiddagen packade vi för grillningen med Theos föräldrar gäng =) Lite utelek då de blev mycket spring i benen....
Hämtade Tommas och handlade engångsgrill innan vi åkte till Lysekil.
Träffades i Ålevik för att grilla och ha kul tillsammans. Mysigt som bara den! Barnen lekte och sprang runt. Kul de trivs ihop, så som vi vuxna gör!!

Åkte hem vid 18.30, hem och lämna Tommas och barnen. Jag åkte på Höstrusk möte som började kl 19.
Nu är vi trötta och ska snart krypa ner under täcket... fullt på agendan i morn igen ;)

Grattis Malin och Martin till er son! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en