torsdag 23 augusti 2012

Inskolning och feber...

Tim har varit på förskolan mellan 9 - 12 idag. Var dags för första dagen med lunch, han åt inte så mycket men han brukar vara väldigt trött vi den tiden så vi hoppas de ska ge sig med tiden. Ofta här hemma får han äta efter han sovit... Men han hade haft en bra dag, Tommas lämnade honom bara i morse... inte ens Theo var med. Theo hade feber i morse då han vaknade... så han fick vara hemma.
I morn är de 9 - 12 igen för Tim, men Theo kör en vilodag hemma...

Jag har jobbat sent pass.. så har knappt sett barnen idag =S Åkte då dem satte sig till frukosten och kom hem då de skulle till att lägga sig... inte kul såna dagar!
Men min dag har vart bra... gått ganska fort!

Laddar inför 3 års kalas här hemma, måste beställa hem lite grejer!

Nej, snart sova - ny dag i morn!


2 kommentarer:

  1. Spännande med kalasplanering :)

    Svar: Abslit, jag hjäper dig jättegärna! Dock är programmet jag designar i lite krabbigt ibland och en del script går inte att ha i sidospalterna. Till exempel hade jag Susnets besöksräknare innan (som du har) men den har jag fått plocka bort för hela bloggen hängde sig i vissa webbläsare. Tyvärr. Men om du ändå är intresserad kan du läsa mer här om vad jag behöver veta; http://agneslauedberg.blogspot.se/p/personlig-design.html :)

    SvaraRadera
  2. Ojoj! Vilken tur att allt gick bra!
    Kul att det går så bra med Tim :) o krya på Theo ♥

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en