lördag 4 augusti 2012

Musselfest/ mussellopp

Idag har jag och barnen varit i Lysekil hela eftermiddagen, tillbringade dagen tillsammans med bästa syster Angelica! Super mysigt att gå runt i stan och kika på folk... träffade en hel del man känner! Hejade fram löpare som kämpade på i musselloppet! En del man kände som sprang också - både 5 och 10 km! Många duktiga löpare som kämpade på... något att vara med på nästa år kanske?? ;)
Vi har haft jätte fint väder... dock trodde vi inte de då vi åkte till Lysekil för de sprack upp senare. Så lite mycket kläder hade vi.. men men

Det blev både glass och skaldjursbaguette ;)

Var ju som sagt musselfest också så vi provsmakade även musslor :P GOTT!

Innan hemgång gick vi vägen om Norra hamnen - blues där och mycket folk! KUL!!

Tommas har vart och dömt fotboll idag så det var kul att syster ville följa med mig runt på stan!
Angelica och Dennis har skaffat katt så vi var inne hos dem och tittade på den. Så fin, vit med en mörk fläck i pannan...

Theo är så duktig med toa besök... funkade jätte bra i stan idag. Han är torr varje morgon så snart kan vi nog ta bort även natt blöjan! Min stora kille! Hänt så mycket i sommar, han växer för fort! =S

Kvällen avslutade vi med Kina mat här hemma (mamma och Anders köpte med det). Gott! Efter det somnade barnen gott, vi har druckit kaffe och tittat på OS... nu håller vi tummarna för medalj i längdhop...

På tal om OS så blev de ju silver till Sverige idag =) Heja oss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en