lördag 25 augusti 2012

Barnens dag

Underbart väder idag, kunde man inte tro i natt då de öste ner på utsidan. Men solen var envis och visade sig =)

En tur till Lysekil för barnens dag blev de för vår del. Mötte en del kollegor från jobbet där ute.
Mamma, Linus och Simon kom också ut och höll oss sällskap - mysigt! Anders är krasslig så han ligger hemma och vilar.
Men men de blev "dans", eller vi diggade mest ;) Kikade på grävskopan som var parkerad där! Gungade i lekparken, köpte ett par "rockonge" byxor =) Så nu är Tim en rockonge! Försökte vinna choklad men tji fick vi... skulle väl ingen ha men men ...
Theo ville gärna rida på hästen, så jag och mamma köade i nästan 45 minuter... =S Segt men värt de då Theo blev så nöjd! Vi fikade även på Jönssons katt - GOTT!

Åkte hem och fixade med med vid 14 tiden...

Utelek och klippt gräs m.m. passa på innan regnet. Mulnade på vid 16 tiden....

Men men barnen har haft en toppen dag, även vi. Avslutade dagen med en kort promenad för att möta mamma som kom hit. Vi åt lite kvällsmat, mys i soffan innan barnen skulle sova. Simon kom också hit . så vi spelade kort. Blev sjuan och poker, dock är jag inte så bra på något av dem spelen men kul hade vi! Nu är disken fixad... så sängen väntar.


1 kommentar:

  1. Låter som ni hade en toppen dag :) Aldrig hört talas om rockonge, låter som nåt för mina kiddos :) Kram <3

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en