söndag 26 augusti 2012

En soft söndag...

Såna här dagar behöver man ibland =)

På förmiddagen gjorde vi inte mycket, lek och bus. Betalade tråkiga räkningar...pust.
Tog en tur till Göfab och tittade - det var 20 % i helgen, fick med oss ett tre pack strumpor hem till Tim ;) hihi Fanns massa som jag skulle kunna tänka mig till Theo då han snart fyller... och lite annat så som mattor, kuddar - men NEJ!

Lunch - thai kyckling idag, MUMS!
Barnen vilade, även jag!

På eftermiddagen lite fixande och Tommas och Theo åkte iväg och kikade på lite fotboll. Herrarna spelade idag, så dem såg första halvlek. Vid 15 kom Tommas föräldrar och syster hit för att passa barnen. Jag och Tommas åkte till Bella Gästis i Hunnebo på lite middag med släkten. Anders pappa fyller 80 idag så istället för kalas så blev de middag. Super mysigt och gott! Tack alla för en trevlig stund. Jag tog en skaldjurspasta - MUMS och Tommas en kötträtt med pommes - gott det med!
Kaffe och kaka till efterrätt!

Kom hem vid 19, dags att göra klar barnen för natten. Ätit hade dem gjort så bara pyjamas och borsta tänder. Dem somnade gott, trötta gossar!

Nu ska bara disken tas sen mysa ner sig i soffan och se på "spårlöst" på sjuan!

Sedan en ny vecka med jobb och vi börjar med en lång dag. Börjar tidigt (slutar 15), sedan APT 16.30-18.30... =/


1 kommentar:

  1. Hej:D!Hoppas allt är bra. Nu lottar jag ut super duper söta barnmössor på min blogg. Du måste nästan gå in och kolla in tävlingen ;)! Ju fler som tävlar deso fler mössor lottas ut.
    www.alltomellen.blogg.se

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en