onsdag 16 maj 2012

Tacos mys

Ikväll blev de tacos med familjen, även mamma, Anders och Linus gjorde oss sällskap vid bordet. Dem är kvar än så de blir lite TV mys om en stund...
Mamma läser godnatt saga för Theo. Läsa varje kväll är viktigt för honom! Och den rutinen gillar jag!
Tommas och Anders har sågat upp i taket nere i källaren inför renovering.

Idag på jobbet har de varit olika väder... och dagen har gått fort! Vi har haft sol, molnigt, ösregn, åska, blåst och vindstilla... glömde jag något??
Vi har haft en mysig dag på jobbet... hunnit med massa skoj =)

Nu ska vi sätta oss vid TV:en... härligt!


2 kommentarer:

  1. Ja, gott med tacos:-) Jag läser också sagor om kvällen när barnen ska sova....Härligt att de tycker om det och de får ju lugnat ner sig på ett bra sätt. Blir inget skrik då, och inget spring heller.....:-)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en