torsdag 17 maj 2012

17 maj

Trots att Tommas är halv norsk så har vi inte firat den här dagen... ;)
Är ju våran Kristi himmel, men för oss har det inte varit någon speciell dag... en ledig dag i veckan bara ;)

Gott att ha en kortare arbetsvecka... jag ska dock jobba i morn - är sen så hoppas vi inte har alltför sena barn.

Idag har jag varit en sån där tråkig tjat mamma... fy vad trist det är. Theo har haft en trots dag - ja de går inte att beskriva!! Morr...
På förmiddagen åkte vi med mamma och ANders till torp - kollade på badrumsinredning...väggar/golv/handfat och dusch... =) Börjar få en bild av hur de ska bli...
Tog en fika innan vi åkte hem...

Någon som använder sig av ståbrädan "bumprider" som kan hjälpa mig med hur den ska fästas på ett bra sätt... ?!

Försökte använda den idag men tror inte att jag fått dit den på rätt sätt??

Hemma var de dags för barnen att sova... Theo sov dock inte... hittade bara hans snutte och han var tvungen att ha nappe??... vet inte var han gjort av nappen? (Vi har bara en till honom hemma).
Letat hela eftermiddagen, men inte hittat den... han somnade utan nappe ikväll och bara snutten...

Pappa och Yvonne kom hit en stund förut... dem reser ju iväg snart till varmare land =) - JAG VILL OCKSÅ RESA!

Jag och barnen har även varit hos mamma - för att fördriva tiden med två gnälliga barn, och trotsig tre åring! Tommas har varit och dömt match i Munkedal.

Nu ikväll kom Jim på besök och vi tittade på hockey matchen. Tyvärr förlorade Sverige =(

Nej, dags att sova - jobb i morn!


1 kommentar:

  1. Härligt att hockeyn är över måste jag säga ;)

    Tack snälla för dina gratulationer! Vi har precis börjat landa här hemma, det tar en stund att smälta en sån nyhet :)

    Det blev lite kaotiskt på första BM-besöket i tisdags, så vi hann inte riktigt med att ta SF måttet. Däremot ska sambon följa med mig in på måndag för ett nytt nogrannare ultraljud med en läkare, då kollar dom nog upp det.

    Vi fick två BF-datum med Liam då vi fick göra två ultraljud med honom. Ena datumet var 12 feb och andra 16 feb, och han kom precis i mitten den 14 feb :)

    Ser verkligen fram emot besöket på måndag, hade vcarit skönt med ett datum som man kan planera efter :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en