fredag 18 maj 2012

Klämfredag

Idag har jag jobbat - sensent pass. Vart en annorlunda dag på jobbet. Blir ju lite annat då man slår ihop avdelningar och vi var ganska många som jobbade.
Fick till och med ha bilen idag ;)

Det innebar att Tommas och barnen fick åka buss till Brastad, sedan gick dem hem till mamma.
Tommas har även under dagen haft besök och barnen har lekt ute en massa. Gräset är klippt och de är fint ute... =)

Vi har haft stor SOL idag men de har tyvärr blåst kallt. Men jag trotsade de med shorts idag ;)

Efter jobbet åkte jag till mamma som bjöd på middag - MUMS! Barnen åt massor. Men efter maten var barnen högt och lågt då åkte jag hem med dem.
Tommas har vart DJ på knattedisco.. blev bara ett, dem ställde in de andra då det bara var 8 st som kom dit. Svårt att ha ett disco en klämdag...

Nu blir det Let´s dance


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en