fredag 20 april 2012

Förberedelser + bvc

Efter en dag med jobb, så blev de en tur till affären efteråt. Tommas hämtade mig på jobbet så vi kunde åka till Coop. Fick handlat de vi behöver till helgens kalas... Även massa grejer till barnen som behövs - blöjor, välling m.m.

Tommas är dj på knattedisco ikväll, kommer hem vid 22.30. Han ska kaske hämta mamma i Lysekil så han kan bli senare.

Jag och barnen har haft en go fredag kväll - tiden gick så fort bara!

Då jag lagt Tim så bakade jag och Theo för i morn. Hoppas dem smakar bra...
Så i morn ska de fixas med lite kalas fika =)

Några av Tims vänner kommer...kalas nummer ett (av fyra?)

Idag har vi haft grått och trist väder... regn... och kallt! Kan ju bara bli bättre! Idag fyller min jobbarkompis L år, hon är dock på semester så ett sms har jag skickat!

Nu närmar det sig Tims 1 års dag... han var idag på bvc för koll. Han väger nu 10400 och är 74 lång. Min lillprins. Sprutor fick han och de gick ok! Theo tyckte synd om lillebror...

Nej, soffmys och ladda för en kalas helg! ;)



1 kommentar:

  1. Ska du inte på någon solsemester?

    Kram och ja det ska bli så härligt! :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en