torsdag 19 april 2012

Blev en runda idag med =)

Även ikväll blev det en runda i spåret...joggat/ promenerat. Springer längre för varje gång.. så antar att de går åt rätt håll?! Orkar mer... fast jag är helt slut hur nu det kan gå ihop! Men biter i - HEJA MIG!
Kommer inte kolla vikt eller så nu innan sommarn... utan kör på ...så får vi se vart detta leder! Har ju mått runt mage och så sedan i höstas... får se i juni kanske vad det visar då!
Men känns bra i alla fall. Och nu blir de massa kalas i helgen och nästa vecka så då är de bra med lite träning mellan! Vår Ruset här kommer vi!!

Jobbat sent pass idag, men åker ju en tidig buss till jobbet (går ingen annan) så hann med lite barnfri tid innan jag började kl 9... lite nya lappar blev de =)
Vart fullt ös hela dagen.. många barn och "högt i tak"... Haft lite kalas...
Håller även på att förbereda inför kommande samtal.

Tommas är nu iväg och tränar, kommer hm vid 22.30.

I morn ska Tommas iväg på kvällen så jag blir hemma. Trist då det hade vart kul och hänga med på After Work med mamma, syster, moster och kusinen...(bara tjejer) får bli en annan gång! =)
Jag får nog ställa mig och baka. Ska även handla i morn efter jobbet. Tim ska även till bvc... massa på schemat i morn.

Men men ska hänga en tvätt innan det är dags att sova.

Grattis Marcus och Patrik på eran 30 års dag idag!

Natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en