lördag 21 april 2012

Fullt ös hela dagen =)

Idag har de rullat på...

Theo var på boll och lek på förmiddagen med Tommas, jag och Tim var hos mamma under tiden. Fixade med lite kort och drack kaffe =)

Sedan hem och fixa med lunch (bara att värma), sedan sov barnen middag. Theo väckte vi efter en timme åkte då till babyproffsen för att köpa påsar till blöjhinken. Sedan på vägen tillbaka lämnade jag av Theo hos pappa och Yvonne där han var under eftermiddagen. Han var med i ladugården och fixade, fikade och hade de gott!
Här hemma hade vi kalas för Tim med några från föräldragruppen, mysigt och lyckat!
Tim fick fina saker: sandleksaker, böcker och gosedjur =)

Hämtade hem Theo vid 17 tiden... köpte med oss pizza hem. Gott och orkade inte alls att laga egen mat.
Mamma kom ner vid halv sju ... hon är ensam hemma i helgen så kul med sällskap. Kaffe och glass... barnen somnade vid 20 tiden...

Tittat på "kvällen är din", nu ska jag sova... får fika gäster i morn förmiddag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en