torsdag 19 januari 2012

Torsdag

Dagen går så fort... hinner inte med.

Idag har jag jobbat mellan passet och åkt buss till och från jobbet. De passar med bussar... så de lär bli fler gånger fram till sommaren. Tror helt klart att jag kommer tjäna på att köpa ett kommunkort för ca 400 kronor.. istället för att åka på de kortet jag har nu och fylla på pengar. De andra kan jag åka massor under en månad för ett pris...

Tommas har varit med Tim på babyrytmik. Han lämnade Theo på förskolan - en jätte ledsen kille =S Inte likt honom... innan har de gått bra då Tommas lämnat honom... men då det har vart jag så har han vart jätte ledsen... men idag var han de även när Tommas lämnade. Efter han hade lugnat sig så har han lekt och så. Men vart lite extra grinig idag (trött) han vaknade vid halv sex i morse... Han vaknade av Tim. Då Tommas hämtade vid 15 så var han nöjd i alla fall!

Min dag har rullat på... vart mycket idag. Då jag väl landade hemma närmare 17 så skulle jag kunna gå och sova. Men nej, iväg och träna med syster. Hämtade henne kl 18... men känns bra nu - fick joggat en del på bandet idag =)

Nu har jag sett på Sveriges värsta bilförare - är ju en härifrån som sitter bredvid en som INTE kan köra bil... så då är de lite extra kul att följa!

Dags att sova - upp tidigt imorn. Kan ha bilen i morn så då blir det ingen buss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en