onsdag 18 januari 2012

Film

Grattis Petra, Niklas, Jessica och Emma som fyller år idag! Hoppas ni haft en toppen dag!

Idag har jag jobbat sent... fullt ös som vanligt hela dagen!
Hinner inte fundera på ens vad klockan är...


Tommas har varit på musiklek i Brastad idag =) Hade vart en lagom skara och mysigt hade dem haft det!
Jag blev hämtad av Tommas kl 17, barnen var hos mamma... åkte dit efter jobbet på kaffe!

Nu sover barnen efter lite mat och mys. Theo sover bra i stora sängen... han går dock upp några gånger innan han somnar... men men de ska väl ge sig de också!

Nu blir det film!



3 kommentarer:

  1. Kul att du är med & tävlar om en Suit Of Sweden!! allt bra?:D

    SvaraRadera
  2. Kul att du är med och tävlar om en mysdress/onepiece! Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Hejsan tjejen! Du kanske är intresserad att vara med i min tävling där jag lottar ut en spray mot ärr, bristningar och torr hud? All information finns här: http://hannaeerikson.blogg.se/2012/january/tavling-liquid-gold.html

    Ha en fortsatt bra dag!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en