fredag 20 januari 2012

Helg

Idag fick jag ha bilen till jobbet =) Nice. Fick dock skrapa rutor innan jag kunde ge mig iväg... - 7 tror jag visst att de var.
Ett par nätter nu så har Theo kommit in till oss... hm jag sover inte så bra då han ligger mellan oss =S.. men men. Tim vaknade halv fem i morse - inte kul! Theo gick upp vid sex =O... Får se om de kan bli bättre med sömn i helgen!

Men men grabbarna har haft en bra dag hemma. Dem har varit ute en sväng och lekt!

Min dag har vart bra, gott att vara tidig idag fredag! =) Gå hem 13... inte alls dumt!
Har ju varit toppen väder med sol och nästan lite vår känsla i luften...

Efter jobbet handlade jag lite och åkte sedan hem för att hämta mina små... åkte då hem till Emma och hennes tre barn. Lite lek och massa prat... dock var nog alla barnen på lite dåligt humör.. men man kan ju inte alltid vara på topp!

Hämtade sedan Tommas och då åkte vi för att handla helgens mat... och ikväll hade vi tacomys =)

Nu sover snart båda barnen, bara Theo som inte kommit till ro än.

Ikväll blir de The Voise Sverige... och lite gott att äta!

Glömde ju skriva om helikoptern som igår cirkulerade över våran förskola och både vi i personlen och barnen tittade och undrade varför den flög så nära och runt oss... barnen vinkade glatt... sedan ser vi hur den går in för landning på skolans fotbollsplan... super nära oss... ?! Var där en bra stund men precis innan vi skulle gå in för att äta vid halv tolv så lyfte de och åkte iväg igen...
Idag fick vi veta att ett barn blivit skadat men behövde inte åka med helikoptern...
Det var en upplevelse...

Ha en bra kväll...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en