lördag 21 januari 2012

Lördag

Underbart med helg!
Efter en mys frukost med familjen är nu dagen igång på riktigt. Tommas och Theo är iväg och gör lite ärenden. Ska även ta vägen om sporthallen och kolla om det är boll och lek idag. Vore ju kul för Theo...
Jag och Tim myser.. han är inte på topp, men men. Vaknar man så tidigt så är man trött nu!

Theo sov hela natten i sin säng! =) Så inatt har vi alla sovit bra skulle jag tro.

Tror att de snöar lite lite...får se var detta slutar...skulle ju komma snö i helgen så?!

Tommas ska till Uddevalla och döma innebandy idag... så hoppas därför att snön väntar.

Ikväll blir de mys, varma mackor tror jag de får bli att äta...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en