torsdag 20 oktober 2011

Förskolebilderna!





Mina två små hjärtan!

5 kommentarer:

  1. Men åååh så bra dem blev! Ska ni köpa???
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det förstår jag :)
    Är det dyrt tro??

    svante missade sin första fotografering så jag har inte alls koll på vad de kan komma att kosta :/
    kram

    SvaraRadera
  3. Gud så fina bilder på era små hjärtan =)

    oo.. vilket mysigt sätt att träffas ju =) mobiltelefoner är bra o ha ibland =)

    10 år- det är inte illa =) O gifta med- hoppas man själv blir det nån gång ;)

    vad händer i helgen? ska ni göra nåt mysigt?

    kramis

    SvaraRadera
  4. Så otroligt fina bilder på prinsarna:-) Vad stora de har blivit:-) Theo ser ju så mycket äldre ut:-)
    Hoppas allt är bra med er:-)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en