onsdag 19 oktober 2011

Kalas =)

Ikväll har vi hat lite kalas för mig och Tommas (han fyller i början av november, så vi körde ihop det)
Fick ett plätt järn och presentkort på Coop =) Blir toppen det!

Annars idag så har jag och Tim vart på musiklek i Brastad, var en del där idag. Ändå fattades de några. Så skulle alla komma skulle det bli många!

Theo har varit på förskolan och haft en bra stund där!

Hemma på eftermiddagen har vi dukat och fixat här hemma. Tim har också haft en bra dag, ätit och sovit bra! =) Varit nöjd och glad. (han är de oftast men extra positiv idag ;) )

Jag och Tommas har kikat på arga snickaren ikväll - alltid lika spännande. Nu lite efterlyst innan sängen!



1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en