torsdag 20 oktober 2011

Brr

Idag var de en kall morgon, minus grader... snart dags för overall??
Men men idag får jacka + byxor med fleece under funka! Måste köpa ett par kängor... kan ju inte ha låga jogging länge till!

Idag åker jag och Tim till Lysekil på lite babycafe =) Ingen rytmik idag men hoppas ändå att de kommer några föräldrar med sina små. Efter de möter jag upp Tommas i Brastad vi vårdcentralen. Jag har tid för att kolla blodtrycket. Order från MVC på efterkontrollen att följa upp med en koll efter sommaren. Och de är väl nu?? Hade något högt på efterkontrollen så jag måste ta en koll igen. Hoppas att de nu är som de ska..eller nåt.

Theo är på förskolan till 14 så jag hämtar upp honom efter VC.

I kväll blir de träning, har dock fått känningar i knäna. (tror jag gör en maskin för hårt. Får sänka vikten ...)

Ha en bra dag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en