fredag 21 oktober 2011

Disco

Jag och barnen har haft en bra dag här hemma. Mest mys - då jag gick upp med Tim i morse före 6 så kände jag mig så seg, trött, hängig. Ja, ni vet. Så har inte haft lust eller ork till något. Så de fick bli en inne mys dag...

Tommas kom hem vid 15 tiden då åkte jag och Theo och handlade lite. Blev lite behöva saker och sedan lite mat inför helgen och kvällens fredagsmys. Då Tommas är iväg på disco (DJ) så har jag och barnen myst även nu på kvällen - de har vart rätt lugnt faktiskt. Tim har vart nöjd... Theo har tittat på TV (bolibompa).. Tim somnade efter 19, då åt jag och Theo lite mat och sedan blev de lite chips för Theo innan han gick och la sig. Han var nöjd med lite mys med mamma och gick snällt med på att sova då kl var 20 tror jag...

Jag har kikat på Idol/Dobidoo... nu ska jag krama kudden alldeles strax. Dagen har vart lång och upp tidigt i morn blir det också... Tim har inbyggd klocka. Tommas kommer snart hem han också.
Spela lite WF kanske, är inge bra så jag behöver massa träning! =)

Ladda för morgondagen som bjuder på lite ärenden på förmiddagen och sedan kalas vid 17 tiden...



1 kommentar:

  1. Skönt med en hemma mys dag, sånt behövs ibland.

    Va roligt att du spelar wf, adda mig på trollflikka om du vill ha någon att spela mot =)

    Ian är likadan som Tim, inbyggd klocka varje natt och på morgonen. Oftast samma tider. Om han inte vaknar dom tiderna på nätterna vaknar jag ialla fall. Så jobbigt, dels med en som inte sover på nätterna och sen att jag vaknar själv.

    Hoppas det inte blir lika tidigt för dig imorn.

    Kram

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en