onsdag 20 januari 2010

Onsdag

Theo låg på filten och lekte förut... är för roligt att lyssna på honom då han pratar... =) Han låg på mage ... för söt när han sträcker sig efter saker och greppar dem...
Han rullar över på rygg ibland - är inte helt medvetet ännu...så de dröjer ännu ett tag innan han tar sig runt på allvar! Från rygg till mage hamnar han på sidan..."räka" =P

Men som sagt han utvecklas hela tiden.. han är duktig med smakisarna... verkar tycka de är gott... bra det =)

Har vart iväg till affären... svårt att köra vagnen i de här snö blasket! =/ men vi kom oss dit och även hem igen...
Nu sover han gott i vagnen på utsidan...

Sedan blir de lunch här hemma... Tommas kommer hem vid fyra... jag åker vid halv fem - då har Tommas Theo... jag ska vägen om killarnas träning - sedan åker jag och mamma till simhallen. Kanske att Angelica åker med också!

När jag kommer hem blir de mys med familjen... Handboll ikväll igen... hoppas dem vinner nu då...

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en