tisdag 19 januari 2010

Vad göra idag?

Theo har precis vaknat efter en lur i vagnen...är i sin gåstol... och kollar in alla knappar...får se hur länge han behagar att vara iden idag... ?!

Ska snart fixa med mat till honom...potatis och majs... katrinplommon...sedan ska jag äta lite lunch innan vi åker till mammas jobb... fika och så ska hon åka med mig hem - deras bil är på service...

Hm.. annars vet jag inte vad dagen bjuder på... kanske en promenad sedan..?

Tommas ska på möte ikväll... hoppas de går snabbt!...

Är ju handboll i kväll på TV...Sverige - hm var de mot Slovenien ?

När ska dem lära sig att ploga ?... dem är totalt värdelösa på det!

Igår fick vi hem bekräftelse på att Theo nu står i kö för förskola till hösten... känns ju helt skumt! Men nu har vi fixat med de...

1 kommentar:

  1. katta - Mamma till Bell o Melvin19 januari 2010 kl. 21:30

    vilken förskola har ni sökt? skrev du ut papper på nätet om det?

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en