söndag 10 januari 2010

Julen borta

Idag åkte granen ut...så nu är julen bort städad för den här gången...Den barrade inte alls mycket - så i år hade vi en kanon fin gran! =)

Jag var i Brastad förut... åkte dit vid halv elva... gick promenad med mamma... riktigt skönt, är ju lite tyngre att gå i snö och med vagn... så de kändes gott efteråt! =)
Blev kaffe hos mamma efter promenaden.. sedan hem där Tommas fixat med maten. Han hade även vattnat blommor och strykt shortor!
Theo fick sin smak portion med potatis...

Jag ska hänga upp en tvätt...och sätta igång en ny!

Hm... ska väl bänka mig framför TV:en sedan! =)

1 kommentar:

  1. katta - Mamma till Bell o Melvin10 januari 2010 kl. 17:16

    vi ska vara på bvc kl 14 med Melvin.. ska även fråga om föräldra grupp, hörde att även omföderskor som mej får vara med =) hoppas de stämmer.

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en