måndag 11 januari 2010

Theo 4 månader i dag

Tiden går fort fort...

Idag på förmiddagen var vi hemma och bara hade de mysigt... Theo låg på filten och kikade på sina saker! Sov en stund...

Theo fick sedan mat... därefter åkte vi till Lysekil och BVC. Var en månad sedan vi var där sist...

Han hade sprungit iväg på längden med 2 1/2 cm.. så nu är han 63,5 lång. Ökat med ca 500 gram, så nu väger han 6525 g. Vi pratade lite mat... han har ju fått potatis nu... så i morn eller på onsdag ska jag lägga till morot tänkte jag... ska ge honom lite smakis på gröt ikväll.
Han växer och är stark... följer sina kurvor, vilket är kanon ju!

Nu sitter jag hos mamma och inväntar att klockan ska bli 16... då jag ska hämta Tommas på jobbet. Då ska vi åka till Munkedal - Babyproffsen...ska även handla lite mat på vägen hem...

1 kommentar:

  1. katta - Mamma till Bell o Melvin11 januari 2010 kl. 16:53

    Melvin o Theo väger exakt lika mycket.. ")
    Tror Melvin går upp mer eftersom han fått ersättnign från dag 1, den är lite mer krämig =) Och så är Melvin 62cm .

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en