lördag 16 januari 2010

Arg och ledsen...

Varför... fattar hon inte?... alla har ju sagt till henne och ta de lugnt..?!
Min syster har fått ett anfall i dag igen...(epilepsi) =/
Hon fick de i september då hon var i Turkiet också.. men har vart bra sdan dess.. har då ätit tabletter och så.. men festat alldeles för mycket! jämt! =/
Slutade med tabletterna för ett par veckor... hon var ute igår.. hemma sent...massa folk i lägenheten, har inte sovit typ... jobbat idag... ramlade ihop på jobbet! Ringde till mamma förut vid 13 tiden...
Så mamma åkte till hennes jobb och med henne och Linus in till Näl... pust... varför kan hon inte lyssna...
Så nu blir hon väl kanske av med körkortet inte vet jag... varför lyssnar hon inte på oss då vi ber henne ta de lugnt... tänka på sitt liv...bla bla....

Vi var hos mamma på elva fika förut... sedan blev de lunch också..

klockan 16 ska jag och Theo på kalas...till Anders syster, hon och hennes dotter har fyllt år! Tommas är påväg till Stenungsund - ska döma innebandy...

Jaja... ha en bra kväll...!

2 kommentarer:

  1. katta - Mamma till Bell o Melvin16 januari 2010 kl. 16:33

    usch då! låter inget skoj med din syster, hon måste ta de lugnt. Man inser inte hur sjuk man kan bli fören man ligger på sjukhus. jag själv fick mig en tankeställare när jag låg där och titta upp i taket.

    SvaraRadera
  2. Oj... hoppas att hon mår bättre nu!!

    Och som farmacevt hoppas jag hon förstår allvaret m hennes sjukdom o inte slarvar mer m medicineringen i framtiden. Men det kanske blir en wake-up-moment detta som hände..

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en