fredag 15 januari 2010

Dagen

Har haft trevligt besök idag...=)
Efter besöket så åt jag lunch.. Theo sov i vagnen...en timme blev det - skönt att han kom till ro... han har ju svårt för de på dagen om man är inne hela dagen...
Tommas kom hem vid halv fyra...

Theo fick morotspuree idag igen - provade burk varianten - den gick hem... gröten ikväll slank ner den med ... är dock lite kladdigt!=)

Åkte till pappa vid halv sex tiden... så kom hem nu halv tio... så ikväll är allt lite senare än vanligt... Theo ligger i sängen nu... hör att han småpratar..hoppas han somnar snart! Han brukar ju sova vid den här tiden...

Har hängt upp en tvätt och startat en ny maskin... blir mer och tvätta nu när man börjat med smakisar...

För ett par dagar sedan var de 3 år sedan jag slutade Högskolan =)... shit vad tiden går... januari 2007 var jag klar förskollärare (eller som de så fint heter - lärare med inriktning förskola, förskoleklass) =P

Nej...snart sova... ny dag i morn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en