söndag 17 januari 2010

Söndag

Ja dagen i går vart ju inte som den var tänkt... men kalaset var trevligt... Jag fick åka till Näl och hämta lillasyster och mamma i går vid 21 tiden... Angelica ick åka hem - men var tvungen och ha tillsyn hela tiden - fick inte lämnas själv.

Zita - hon skulle trappa ner på sin medicin och sluta med den så hon har gjort som läkaren sagt. Men hon festar en del och de påverkar... sedan hade hon inte sovit på natten... inte bra!

Katta - Nej, de är nog så. Men hon låg ju på sjukhus ett dygn i Turkiet då de hände där .. så man tycker ju att de ska räcka...och att hon gjort massa tester och provtagningar här efter de under hösten...

Men men på Näl i går hade dem tagit assa prover.. de visade inget... sedan var de ju akuten - läkarna där har inte tid!... för mycket patienter... men men så är de ju idag!
Så på måndag får Angelica återigen ta kontakt med sjukhuset ... blir väl ny röntgen eller nåt... =/

Jaja.. hoppas hon nu har lärt sig ..... de är bara hon själv som kan göra nåt åt det!!
Vi kan ju inte göra mer än at stötta och be henne ta de lugnt m.m.

Idag...

Hm, vi ska på kalas till Merete nu klockan 11... lite fika och så. Tommas föräldrar kommer också dit + Meretes pojkvän Thomas... sedan vet jag inte om de är någon mer som kommer dit!?

Efter de ska vi handla lite...tomt i kylen... =S
Tommas ska på innebandymatch i eftermiddag...åker vid 15... är väl hemma vid 18.30...
Jag och Theo blir väl hemma... antar jag!

Grattis Sofia som fyller år idag... hoppas du fick en kul kväll igår...! =)

Ha en bra dag alla!

1 kommentar:

  1. katta - Mamma till Bell o Melvin17 januari 2010 kl. 16:29

    Har Theo oxå börjat vända sig från rygg till mage?

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en