onsdag 30 december 2009

Slappar dag...

Har inte lust att göra något...

Men men idag kom pappa och Yvonne förbi på kaffe vid 11... trevligt (ville se vår gran och allt julpynt tror jag). Har ju fått granen av dem.. hämtat den i skogen! =)

Theo sov bara ca 30 min innan då dem kom.. men somnade nu igen efter mer mat och så.. hoppas han sover lite längre - han blir så trött och ledsen ikväll annars!

Tommas fick rycka ut och sitta och sälja bingolotter ... =( "arg" han har bemannat och killarna vet om att dem ska sitta... men så kom inte han som hade tiden idag mellan 12-14. Så Tommas fick åka dit... trött man blir på folk som bara skiter i det! Hoppas dem får höra de sedan också.. dålig stil!

När han kommer hem ska vi fixa till liten mat... jag ska hänga upp en tvätt nu...

Klcokan 18 ska jag hämta Angelica ... vi ska sticka in till torp snabbt... sedan hem igen...
Ikväll blir de bingolotto... kan ju alltid hoppas vi vinner miljoner! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en