tisdag 29 december 2009

Mitt år 2009

GÖR LISTAN DU MED!!!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Varit gravid, fött barn, fyllt 25, vart på rättegång.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hm, vet inte om jag hade något.... så hade jag något har jag nog inte hållt det!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, flera av dem!

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej!

5. Vilka länder besökte du?
Gran Canaria

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
En kanon sommar med stort kalas 25+30!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
11 September 2009, dagen då min son föddes! =)

8. Vad var din största framgång 2009?
En bra graviditet och Theos födelse!

9. Största misstaget?
Vet inte

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har fått högt blodtryck ...annars inget...

11. Bästa köpet?
Barnvagnen och bilen

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Theo

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att min son föddes och att min syster äntligen gjort klart med exet!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Oj, svårt. Just nu kommer jag inte på någon

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har blivit mamma och är super glad för det.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Gjort de som jag velat i år!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit mindre sött!

18. Hur tillbringar du julen?
Jag tillbringade julen med familj och släkt. Firade i tre dagar idag blir de en fjärde!

19. Blev du kär i år?
Kär i vår nya familjemedlem!

20. Favoritprogram på TV?
Unga mödrar, Barnmorskorna - bygg & inrednings program m.m.!

21. Bästa boken du läste i år?
Asyl ...

22. Största musikaliska upptäckten?
Finns nog ingen!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Hade typ inget kalas - ska ha de till sommaren. Men fick pengar = kanon!

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Vi hade lite kalas med närmaste familjen!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Hm, slippa onödiga utgifter!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Som innan, vanlig - kanske tråkig...

29. Vad fick dig att må bra?
Bebisen, Tommas och min familj

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
:/

31. Vem saknade du?
Malin... Fotbollen - gemenskapen, kollegorna ...

32. De bästa nya människorna du träffade?
Vet inte...har inte träffat några nya..

1 kommentar:

  1. Årets sista tävling hos Tant:

    http://uj76.blogspot.com/2009/12/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_29.html

    ..i samarbete med en finfin barnbutik!

    Vill oxå passa på att önska ett riktigt Gott Nytt År =)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en