onsdag 18 november 2009

Ny höstdag...

Regnet faller... det är grått... precis en sådan dag man kan tänka sig att sitta inne hela dagen!
Hade tänkt ta en promenad... men idag vaknade Theo kl 9... så tiden räcker inte till. När vi väl ätit och fixat oss... så somnade han... ligger inne vid TV:en och sover...Ska iväg till Lysekil om ca en timme.
Kände då att de var lite tid för att ta en promenad på...vill kunna gå långt och sedan att han kan sova klart i vagnen... men de får vi ta i morn...För dagen finns andra planer nu.

Som sagt ska till Lysekil om en stund.... efterkontroll på MVC ... =S
Hmhm känns ju sådär roande...

Men ska nog bli bra när de är klart... inte för jag vet vad jag ska göra där..

När jag åker hem så ska jag hämta med mig Angelica.. sedan hem och fixa mat...!
Klockan 17 har killarna träning - som jag ska upp på...hoppas få in mer pengar för lotter!
Sedan hem och mysa ...tända lite ljus =)
När jag kommer hem från träningen - åker Tommas på möte... kommer hem sent antar jag...

Verkar som jag ska behöva vänta på vaccin... ringde 1177 igår.. och enligt henne så börjar de ta slut och de vaccinerar nu bara barn och riskgrupper... får då alltså vänta på ny omgång som ta minst en vecka eller så.
Men hon tyckte jag skulle ringa och kolla med vårdcentralen här... så får väl göra det...

Men men nu ska de fixas lite här hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en