tisdag 17 november 2009

Höst dag

Är super grått ute... regnat inatt och idag på morgonen..dock inte just nu!...

Idag fyller svärmor 50 år Grattis Marianne!

Theo ligger ute i vagnen och sover... gott... frisk luft!
Jag ska förbereda maten ... kanske köra igång en maskin tvätt... känns inte som jag gör annat än och tvätta...men men


Funderar på om jag ska ringa och kolla när de är dags för vaccination...vill ju ta den sprutan... hmhm får se om jag får lust och lyfta luren...
Inga större planer för dagen annars...

1 kommentar:

  1. Patric tog ju sprutan förra veckan och då sa de att de förmodligen börjar denna veckan.. kanske i slutet på den. Men ring och hör... Jag vill nog inte ta sprutan, men nu när jag "lura" Patric till den så tvingar han mig. Men jag är inte i nån riskgrupp som Patric är..

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en